Wednesday 1 May 2013

#PRU13: MENGHAYATI MANIFESTO JOHOR #UndiBN #TolakPR



MANIFESTO Barisan Nasional (BN) Johor untuk PRU13 yang telah adalah disifatkan lebih mensejahterakan rakyat. Agenda pembangunannya bersifat holistik, adil, menyeluruh dan seimbang dengan mencakupi pelbagai bidang, menyentuh semua golongan, merangkumi setiap daerah serta meliputi segala aspek kehidupan.

Pengerusi Umno Johor, Datuk Abdul Ghani Othman mengumumkan manifesto itu di hadapan semua pemimpin kanan BN Johor dan bakal-bakal calon yang akan bertanding di kerusi Parlimen dan Dun pada PRU13.

Dalam akujanji itu, BN Johor antara lain berjanji untuk melaksanakan pelbagai projek dan program dalam memastikan tidak ada sesiapa yang tersisih daripada arus kemajuan dan menikmati kehidupan lebih sejahtera.

BN Johor dengan penuh keinsafan memegang amanah dan menunaikan tanggungjawabnya bagi terus menjamin masa depan rakyat sempena sokongan dan mandat yang diberikan
rakyat.

Perumahan, pendidikan, pertumbuhan ekonomi dan usahawan dilihat menjadi agenda utama dalam manifesto BN Johor pada kali ini. Manifesto itu berpusatkan kepentingan rakyat negeri ini khususnya dari segi penempatan dan pendidikan serta peluang pekerjaan bagi menjamin masa depan keluarga yang berpendapatan rendah.

No comments:

Post a Comment