Thursday 2 May 2013

#PRU13 : PENGUNDI CINA JOHOR SUDAH SOKONG PAKATAN? #TolakPR #UndiBN

FAKTOR KIT SIANG


Majoriti kaum cina di Johor awal-awal lagi sudah menolak Kit Siang dari menjadi wakil rakyat di negeri Darul Takzim. Ideologi ekstrimis rasis pemimpin DAP itu amat merbahaya jika dibenarkan bertapak di bumi yang selama ini bebas dari politik perkauman.

Rakyat Johor khususnya, cukup masak dengan latar belakang Kit Siang yang menjadi salah seorang dalang kepada ketegangan pergaduhan kaum 13 Mei. Menjadi dalang kepada kematian beratus-ratus rakyat Malaysia yang tidak berdosa pada 1969. Menjadi dalang yang menyalakan api perkauman sehingga negara berada dalam keadaan darurat. 


Sekarang apa nasib Kit Siang di Johor?



Syabas rakyat Gelang Patah!!!

Uncle Kit Siang terpaksa mengadu di FBnya sendiri???


Ini kata Salahudin Ayub pada 11 April, 2013 ... Sokongan pengundi Cina di Johor kini sudah mencecah 85 peratus kepada Pakatan Rakyat. Pakatan Rakyat? Kenapa Salahudin tidak berani kata menyokong PAS? Apakah benar pengundi Cina di Johor akan terima PAS? Apakah pengundi Cina sudah bersedia untuk terima hudud PAS? Apakah DAP kuat untuk tolak hudud PAS? ... 

Ini pula pengakuan orang no. 2 DAP Johor:



“Saya akhirnya telah memutuskan bahawa Pas tidak layak mendapatkan undi saya. Penganut bukan Muslimin harus sedar apa yang bakal dilakukan oleh PAS jika ia diberi kuasa... DAP mesti sedar bahawa Pas bukan lagi sebuah rakan yang amanah dan boleh diharapkan. DAP harus mempunyai keberanian untuk mengaku hakikat ini,” katanya sebelum ini.


Tidak cukup dengan itu, Norman turut menyelar Ketua Pemuda Pas Johor sebagai 'fanatik agama'. Malah dia turut mengingatkan pengundi bahawa Suhaizan telah membuat deklarasi yang melarang orang Islam mengucapkan ‘Selamat Hari Krismas’ kepada orang Kristian.... Laporan awal kami, DI SINI...


FAKTOR ANWAR



Kit Siang terpaksa menipu pengundi Cina untuk sokong PAS... Satu undi DAP ialah undi untuk HUDUD PAS!



 

No comments:

Post a Comment