Tuesday 30 April 2013

#PRU13: WARGA FELDA SETIA KEPADA BN!!! #UndiBN #BetterNation



Untuk apa warga Felda setia kepada BN dan menolak Pembangkang? 

Ini telah dijawab oleh Tan Sri Muhyiddin ketika bertemu warga Felda Majlis Kolabroasi Strategik dan Pembangunan Persekitaran Lestari di FELDA Maokil.

Jawapannya jelas,
jalinan kerjasama di antara BN dan peneroka yang telah melonjakkan kejayaan-kejayaan yang sedang dinikmati warga Felda. Ini adalah hasil daripada usaha berterusan yang tersusun pemimpin BN semenjak Felda diwujudkan. 

Tan Sri bangga dengan kesetiaan warga Felda yang berterusan kepada BN dan yakin kesetiaan mereka akan terus kepada BN dan mestilah diterjemahkan pada 5 Mei ini.

Hasil kejayaan Felda yang dinikmati warganya hari ini, seperti penyenaraian Felda Global Ventures di Bursa Saham, pendapatan yang lebih tinggi dan kehidupan yang lebih baik dan selesa mesti diteruskan dan dikekalkan. 

Cetusan impian oleh Allahyarham Tun Abdul Razak, usaha berterusan pemimpin-pemimpin BN dari dahulu sehingga menjadi ia menjadi kenyataan mesti diteruskan. 

Hanya Barisan Nasional sahaja yang mampu menjayakan dan meneruskan impian ini sehingga menjadi satu kenyataan yang lebih berjaya. 

Warga Felda mesti tanya kepada diri mereka, apa sumbangan pembangkang kepada mereka selama ini?


No comments:

Post a Comment