Tuesday 30 April 2013

#PRU13 : APA NASIB MAT REMPIT DI PARLIMEN PAGOH !!! #TolakPR #UndiBN


 Sebuah syarikat membaiki motor telah membuktikan kepada seluruh penduduk di parlimen Pagoh bahawasanya mereka adalah antara anak muda yang menjadi kebanggaan kawasan di situ. Status mat rempit yang selalu di gambarkan oleh masyarakat sebagai remaja yang bermasalah telah mereka buktikan dengan kejayaan di peringkat kebangsaan. 

Sebuah bengkel motosikal FMC MOTOR yang di miliki oleh MOHAMMAD FARID bIN ALUI telah membuktikan kejayaan demi kejayaan. Di tubuhkan pada tahun 2008 di kawasan pekan Pagoh telah mendapat perhatian TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN untuk memberi tajaan "Racing Sut" sebagai kegunaan untuk perlumbaan di peringkat kebangsaan.

Ternyata remaja di pekan Pagoh ini tidak pernah diabaikan oleh TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN, telah menjadikan minat mereka menjadi satu masa depan yang cemerlang dalam hidup. 

Antara aktiviti perlumbaan yang mereka telah  sertai adalah di dalam...

(1) Kejuaraan KBS. MAM
(2) Kapchai Endurance
(3) Sprint Test

Menurut pemilik bengkel FMC MOTOR, TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN sentiasa dekat dihati mereka dan menjadikan semangat mereka sentiasa kuat untuk berlumba secara halal. Kepada sesiapa sahaja remaja yang berminat untuk belajar teknik berlumba secara sah, mereka boleh terus datang berjumpa dengan mereka di bengkel FMC MOTOR setiap hari.


















2 comments:

  1. sudah lah. ini farid semua kroni2 umno,, pernah ada kes pecah amanah wang masjid, sudah lah,, penipu besar nie, ramai lagi anak2 muda pagoh yg terpinggir yg x diambil berat akan hal mereka,,,

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.sedre diatas.. Ni sy farid bin alwi.... Boleh jumpe tak... Statement anda kurang tepat.. Sila tinggal num tefon atau alamat ttap. (kalau anak jantan) mekasih bbnyk... Assalam... Hidup BN.....!!!!!!!!

    ReplyDelete