Tuesday 30 April 2013

#PRU13 : HAJAT LELAKI TUA INI DI MAKBULKAN ALLAH !!! #TolakPR #UndiBN


Semasa lawatan Timbalan Perdana Menteri Malaysia ke Balai Polis Pagoh baru-baru ini telah memakbulkan hajat seorang lelaki tua yang mengimpikan untuk bertemu dengan pemimpin no dua negara ini. Rasa teruja yang amat sangat telah membuatkan lelaki ini hampir menangis di sisi pemimpin negara Malaysia. Lelaki ini telah menunjukkan kad keahlian UMNO dirinya kepada Timbalan Perdana Menteri yang membuatkan pemimpin no dua negara malaysia ini terharu dengan sokongannya yang sanggup datang dari jauh semata-mata untuk bertemu dengannya. 

Terima kasih atas sokongan kuat dari orang lama UMNO terhadap pemimpin UMNO sekarang. Tiada dahulu tiadalah yang baru, pertemuan ini akan menjadikan satu kenangan yang tidak mungkin akan dapat di lupakan hingga akhir hayat.






















6 comments:

  1. SEMUGA ALLAH MEMBERIKAN KEMENANGAN MUTLAK 100% KEPADA BARISAN NASIONAL DI PRU KE 13 INI.

    SEMUGA ALLAH MELEMAHKAN, MEMATIKAN, DAN MENGKUBURKAN PARTI PKR, PAS DAN DAP YANG BERGABUNG SEBAGAI PAKATAN RAKYAT.

    SEMUGA ALLAH MEMERTABATKAN LAGI UGAMA ISLAM DAN ANGSA MELAYU DI NEGARA MALAYSIA TERCINTA.

    YA ALLAH ENGKAU BUKAKANLAH LAGI SEGALA KEBURUKAN DAN SEGALA PEKONG PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT SEBELUM HARI SABTU INI 4 MAY 2013.

    YA ALLAH KAU BUKAKANLAH PINTU HATI SELURUH PENGUNDI MUDA YANG MEWAKILI LEBIH 40% AGAR MEREKA MENGUNDI DAN MENYOKONG BARISAN NASIONAL.

    AMIN ALLAHUMMA AMIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YAKIN BAHAWA ALLAH SWT MAHA BERKUASA MEMBERI KEMENANGAN KEPADA BN

      Delete
    2. Allah akan memberi kemenangan kepada parti yang memperjuangkan agamaNya..parti yg dasarnya adalah Islam yg ingin mendaulatkan dinNya di muka bumi.in sya Allah.

      Delete