Saturday 27 April 2013

#PRU13 : KERAJAAN BN AMAT BERTANGGUNGJAWAB - CALON N7 JORAK #P143



Apa pembangunan yang kerajaan BN tidak lakukan di Pagoh? Tadika, sekolah berasrama dan universiti untuk anak-anak tempatan dan jelas calon N7 Jorak, Datuk Shahrudin, mereka tidak perlu keluar dari Pagoh tapi boleh berkhidmat terus... untuk membagunkan Pagoh.

Yang penting sekali, kerajaan BN tidak melakukan sebarang pilihkasih kerana... YANG MEMERINTAH ADALAH KERAJAAN BARISAN NASIONAL.

Dengan ini, adalah wajar bagi rakyat Pagoh pertahankan hak mereka sebagai rakyat Malaysia dan memilih Barisan Nasional seterusnya menolak calon PAS dan PKR di PRU 13 nanti demi kesinambungan ini.


1 comment:

  1. Saadon ni memang sial..Habis tanah pusaka anak beranak Arwah Penghulu Omar dikebas dan dijual..Hasil tanah yang ada, ditebang dan dijual kepada peraih cina...Tanah di Pagoh banyak yang dia pegang..Pukimak kau la Saadon..Ko tunggu anak2 dan cucu cicit Penghulu Omar cari kau nanti..sial punya cikgu..keluarga kau pun kau buang...Family kau tau la yang ko kena buang cikgu sebab kau amik duit budak sekolah, duit PIBG..celaka punya cikgu...wei saadon, ko tu takde kene mengena dengan urusan tanah Penghulu Omar, yang ko nak semak dan nak tukar geran tanah semua kenapa? Haram jadah.

    ReplyDelete