Saturday 27 April 2013

#PRU13 #P143 PAGOH - RIBUAN PENDUDUK FELDA LENGA MEMBANJIRI KONSERT EKSPRESI ANAK MUDA #UNDI BN #BETTERNATION



Dengan persembahan tarian dari kumpulan belia tempatan yang mengelarkan kumpulan mereka sebagai Pewaris, Konsert Malam Ekspresi Anak Muda bermula. Dataran Felda Lenga dibanjiri penduduk setempat untuk menyaksikan persembahan artis-artis jemputan yang membuat persembahan. Persembahan yang bermula pukul 9.00 malam, berjaya menarik minat hampir 2000 orang yang rata-rata adalah penduduk tempatan. Selepas persembahan tarian, Kumpulan Maximum mengambil alih dan menyampaikan 5 buah lagu. 

Kumpulan yang dibawakan khas dari Kluang Johor berjaya menambat hati penonton yang sanggup bersila di atas padang tar di dataran Felda Lenga ini. Artis ketiga mengambil alih pentas adalah Kumpulan Ketampi (Raja Lawak) menghiburkan penonton dengan lawak jenaka spontan dan santai. Siti Nordiana artis wanita yang didatangkan khas dari Kuala Lumpur menyampaikan beberapa buah lagu dan diikuti oleh rONNIE kumpulan Hyper Act yang terkenal dengan lagu Harapan dan diakhiri oleh penyanyi yang tidak asing lagi iaitu Zamani Slam. Konsert Malam Ekspresi Anak Muda ini berakhir pukul 11.45pm. #PRU13 #P143

Peniaga-peniaga yang membuka gerai makanan dan minuman berhampiran tempat konsert

Kumpulan Penari yang terdiri dari anak-anak tempatan Felda Lenga Pewaris memulakan persembahan dengan tarian

Persembahan kumpulan Maximum

Penyanyi perempuan kumpulan Maximum yang berasal dari Kluang Johor

Antara ribuan penduduk tempatan yang membanjiri dataran Felda Lenga

Kumpulan Ketampi sedang menghiburkan penonton dengan lawak jenaka mereka 
Siti Nordiana sedang menyampaikan lagu porpularnya Memori Berkasih



1 comment:

  1. Saadon ni memang sial..Habis tanah pusaka anak beranak Arwah Penghulu Omar dikebas dan dijual..Hasil tanah yang ada, ditebang dan dijual kepada peraih cina...Tanah di Pagoh banyak yang dia pegang..Pukimak kau la Saadon..Ko tunggu anak2 dan cucu cicit Penghulu Omar cari kau nanti..sial punya cikgu..keluarga kau pun kau buang...Family kau tau la yang ko kena buang cikgu sebab kau amik duit budak sekolah, duit PIBG..celaka punya cikgu...wei saadon, ko tu takde kene mengena dengan urusan tanah Penghulu Omar, yang ko nak semak dan nak tukar geran tanah semua kenapa? Haram jadah.

    ReplyDelete